BesteBloggers

beste bloggers

Registreren Inloggen

Welkom bij de vernieuwde Beste Bloggers

11 maanden geleden

Wij zijn benieuwd naar jullie mening!

Wat vinden jullie van de nieuwe website?

Werken er dingen niet zoals het hoort?
Laat het ons weten in de reacties hieronder;

RE: Welkom bij de vernieuwde Beste Bloggers

11 maanden geleden

Even wennen waar alles zit maar het ziet er super uit!

11 maanden geleden

Werkt prima!

11 maanden geleden

Inderdaad even wennen... Persoonlijk vind ik het foto formaat 600x250 niet ideaal. Je krijgt van die vreemde uitgerekte foto's nu?

11 maanden geleden

beetje wennen, maar ik vindt het hartstikke mooi

11 maanden geleden

Heel erg wennen er zit wel een foutje in het systeem, als ik naar mijn volgers ga zie ik 2x mezelf staan terwijl ik bij meldingen iets anders zie staan?Misschien voor in de toekomst leuk om te kijken of social media kan koppelen aan de zijkant van je eigen tijdlijn??

11 maanden geleden

Even wennen,Als ik op de lijst klik, krijg ik een 404 melding.Maar dit kan ook aan het feit liggen dat ik me net voor de top 100 heb aangemeld? En hoe lang duurt het voordat je daar zichtbaar bent?

11 maanden geleden

Het is een hele leuke website geworden. het is inderdaad zoals vele al hebben gezegd, even wennen :).

11 maanden geleden

Heel mijn account was weg dus moest een nieuwe aan maken. Hopelijk gaat het nu wel goed! Nu even alles opnieuw uitvogelen.

11 maanden geleden

Mooie site, even zoeken wat waar zit... één nadeel wat mij betreft! Het formaat foto's bij de artikelen die je kan plaatsen.

11 maanden geleden

Eerste indruk is een stuk beter dan de vorige. Het is wel even wennen aan de nieuwe indeling en de icoontjes maar gewoon lekker veel klikken vind je het vanzelf terug. Lijst bloggers geeft hier ook een 404-foutmelding. De afbeeldingen worden bij mij ook heel uitgerekt weergegeven. En bij volgers zie ik alleen tig keer mezelf staan in plaats van de personen die me volgen. Fijn dat je nu ook kan zien hoe vaak een bepaald artikel is gelezen en je nu minder hoeft door te klikken om naar de originele bron te gaan.

Beste Bloggers

Registeer vandaag nog en begin gelijk
met het promoten van uw eigen persoonlijke blog.